Wednesday, December 29, 2010

Q & A

Apa bezanya GloWhite dengan pil pencerahan yang lain?

Rahsianya ialah pada bahan kandungannya! Kami telah melakukan kajian mengenai bahan-bahan kandungan ini, dan hasil pencarian kami menunjukkan bahawa bahan-bahan ini bertindak balas dengan baik diantara satu sama lain. Setiap bahan bertindak balas dengan efektif, dan inilah yang menghasilkan kesan pencerahan yang terbaik untuk kulit anda. 

Secerah manakah boleh saya kecapi?

Pada peringkat permulaan program ini, anda boleh mengalami pencerahan sekitar 1-3 tona lebih cerah. Penggunaan GloWhite yang berterusan boleh mencerahkan kulit anda sehingga 5-6 tona lebih cerah.

Adakah selamat untuk menggunakan GloWhite bagi jangka masa panjang?

Ya. Ia adalah sangat selamat. L-Glutathione dan komponen-komponen lain (Vitamin C, HA dan Marine Collagen) semuanya adalah makanan tambahan dan ia sebenarnya adalah sangat baik untuk badan kita. Tambahan pula ia adalah bahan yang mudah larut di dalam air, ini bermaksud jika ada lebihan di dalam badan, ia akan dikeluarkan dengan mudah melalui sistem perkumuhan kita.

Siapakah yang sesuai mengambil GloWhite?

Ia sesuai bagi lelaki dan wanita yang prihatin akan kulit dan kesihatan mereka. Ini adalah kerana GloWhite mengandungi bahan anti-oksida tinggi yang sangat diperlukan untuk kesihatan dalaman dan luaran.

No comments:

Post a Comment